????????????????The Best Thing? ????? ?? ???Rating: 4.6 (34 Ratings)??117 Grabs Today. 48980 Total Grabs.
??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????4?? ?????????????????????????Miserable Happiness? ????? ?? ???Rating: 4.5 (59 Ratings)??113 Grabs Today. 38215 Total Grabs. ??????Preview?? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, September 3, 2009

tak dapat tido...

mata dah ngantuk..tapi aku takleh nak tido..risau fikirkan kije yang banyak..nak pecah rasa kepala ni duk mengira je hari2...nape la aku amik bidang ni...tapi as a student....aku patut amik menda ni sebagai satu cabaran untuk terus maju kedepan..betul tak??? aku nak jadi seorang jurutera yang berjaya n aku harap nnt aku dapat bina umah aku sendiri dengan design yang buat sendiri....ye...................

0 comments: