????????????????The Best Thing? ????? ?? ???Rating: 4.6 (34 Ratings)??117 Grabs Today. 48980 Total Grabs.
??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????4?? ?????????????????????????Miserable Happiness? ????? ?? ???Rating: 4.5 (59 Ratings)??113 Grabs Today. 38215 Total Grabs. ??????Preview?? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, September 3, 2009

aku tersedar.......

aku hanya insan biasa...aku masih mencari siapa diriku....aku mencari org yang boleh membimbingku...aku mencari ap salahku.....aku perlu tabah....aku perlu redha...kenangan lalu aku harus lupakan biarpun pahitnya terpaksa aku telan.....aku mencari siapkah dia.....aku mencari pembimbing yang terbaik....dan aku sebenarnya aku tahu ap dia.....aku alpa....mengejar dunia yang fana....kini aku sedar...alquran adalah sumber sgalanya...ya allah..terima kasih atas kurniaanMU...KAU menyedarkan aku dari leka mengejar ilmu dunia......

0 comments: